صفحات

۱۳۸۹ مهر ۲۴, شنبه

اخلال در بازار ارز خواسته خارجیان بود


آقامحمدی:
اخلال در بازار ارز خواسته خارجیان بود
معاون اقتصادی معاون اول ريیس جمهوری درباره آشفتگی بازار ارز گفت: این اخلال موقتی بود و دولت بلافاصله آن را جبران کرد؛ ضمن اینکه خارجی‌ها می‌خواستند در بازار ارز ایران اخلال ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی آقامحمدی در حاشیه دومین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی و صنایع وابسته در جمع خبرنگاران گفت: تحریم یک امر سیاسی است و تنها نام اقتصادی بودن را یدک می‌کشد؛ چرا که عده‌ای سیاستمدار می‌خواهند اراده خود را بر مردم ایران تحمیل کنند و بر همین اساس، تصمیم گرفتند تحریم را عملیاتی کنند، اما این علامت شکست آنها است و طبیعتا سیاستمداران را به فکر فرو برده است. وی افزود: امید می‌رود که تحریم‌کنندگان در سیاست‌های خود تجدیدنظر کنند.
وی در خصوص حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه‌ها خاطرنشان کرد: شرکت‌های ایرانی طبیعتا امروز با نشاط جدی‌تری حرکت می‌کنند و نسیم و پیام تحریم به آنها گفته است که روزهای خوبی در راه است؛ بنابراین همه آنها به خود تکیه کرده و با نشاط به حرکت خود برای شکوفایی اقتصاد ایران ادامه می‌دهند.
معاون اقتصادی معاون اول ريیس‌جمهوری با اشاره به برگزاری جلساتی از سوی معاونت اقتصادی معاون اول رییس‌جمهور با وزارت جهاد کشاورزی در مورد ممنوعیت واردات خاطرنشان کرد: مشکل ممنوعیت واردات حل خواهد شد و بر این اساس، در گام اول ممنوعیت واردات اسانس و کنسانتره لغو شد. 

هیچ نظری موجود نیست: